BMW Luxury Touring Community banner
41 - 60 of 171 Posts
Niech wyśle Ci zrzut ekranu z wynikami w systemie AIR, gdy uruchomi Twój numer VIN lub zadzwoń do innego dealera i poproś, aby to zrobił
Zakładam, że "system AIR", do którego się odnosisz, jest wewnętrznym zasobem BMW Motorrad? Nie widzę nic na ten temat w otwartym wyszukiwaniu Google, jako niezależnej organizacji. Czy mogę założyć, że tylko dealer BMW ma możliwość dostępu do systemu AIR i przeprowadzenia badań? Dzięki,
 
Wydaje się, że nie mogę znaleźć linku do 'AIR', więc czy to coś, do czego dostęp ma tylko dealer?
Planuję dziś po południu przejażdżkę do Raleigh i przypadkowo zwykle zatrzymuję się u tego dealera, kiedy tam jadę. Zatrzyma się przy ich stanowisku serwisowym, kiedy tam będę i doradzę.
(Dziwne, że muszę udowadniać mojemu dealerowi, że może nie wiedzieć, o czym mówi.)
Doceniam twoją próbę pomocy nam Fast1.
 
Discussion starter · #44 · (Edited)
Drugi dealer w Raleigh też niewiele o tym wiedział dzisiaj. Dziś rano był tylko pisarz serwisowy i mechanik. Mechanik jednak podchwycił temat i zasugerował, że prawdopodobnie będzie to samo, co robią z modelami GS, czyli przegląd z gwintowanym otworem spustowym i nowym wałem napędowym, gdy zbliżę się do 36 000.
Nie wiedział, czy kolejne 36 000 będzie obejmować kolejny wał napędowy po tym, czy tylko przegląd. Powiedziano mi, żebym czekał na list od Motorad.
 
Discussion starter · #46 ·
Drugi dealer w Raleigh też niewiele o tym wiedział dzisiaj. Dziś rano był tylko pisarz serwisowy i mechanik na służbie. Mechanik jednak zajął się tym i zasugerował, że prawdopodobnie będzie to samo, co robią z modelami GS, inspekcja z gwintowanym otworem spustowym i nowym wałem napędowym, gdy zbliżę się do 36 000.
Nie wiedział, czy kolejne 36 000 będzie obejmować kolejny wał napędowy po tym, czy tylko inspekcję. Powiedziano mi, żebym czekał na list od Motorad.
Gdzie jest zrzut ekranu lub zdjęcie komórkowe wyników wyszukiwania numeru VIN AIR?
 
AIR jest dostępny tylko dla autoryzowanych dealerów BMW, więc masz rację.
 
Właśnie rozmawiałem telefonicznie kilka dni temu z moim dealerem w Modesto, Kalifornia. Powiedzieli, że kwalifikuję się do nowego gwintowanego otworu spustowego i nowego wału napędowego, ponieważ mam przejechane ponad 36 000 mil. Zrobią tylko wał napędowy, otwór spustowy i wezwanie serwisowe mojego RT z 2017 roku. Inny dealer chce wykonać przegląd po 12 000 mil wraz z naprawą gwarancyjną. Dealer w Modesto to świetny warsztat z wykwalifikowanymi mechanikami. Doradca serwisowy powiedział, że otrzymali nowy biuletyn kilka dni temu.(y)🇺🇲
 
Wczoraj byłem u mojego dealera BMW i poprosiłem ich, aby sprawdzili, czy są jakieś otwarte akcje serwisowe/kampanie dotyczące mojego RT z 2016 roku. Jedyną rzeczą jest aktualizacja oprogramowania komputera. Nic wspólnego z wałem napędowym. Cytując kierownika serwisu: "zazwyczaj dotyczą one GS, a nie RT"... Nie wiem, kiedy ukazała się aktualizacja oprogramowania komputera ani czego dotyczy, ponieważ mój motocykl nie był u dealera od 2017/2018 roku. Zastanawiam się, czy wykonać aktualizację, czy też zostawić mój motocykl w obecnym stanie, ponieważ nie ma żadnych problemów. Gdybym teraz mógł dostać nowy wał napędowy za darmo, na pewno bym go w tym celu oddał.
 
Byłem wczoraj u mojego dealera BMW i poprosiłem ich, żeby sprawdzili, czy są jakieś otwarte wezwania do serwisu/kampanie dotyczące mojego RT z 2016 roku. Jedyne, co jest, to aktualizacja oprogramowania komputera. Nic wspólnego z wałem napędowym. Cytując kierownika serwisu: "to zwykle dotyczy GS, a nie RT"...

Nie wiem, kiedy pojawiła się aktualizacja oprogramowania komputera ani czego dotyczy, ponieważ mój motocykl nie był u dealera od 2017/2018 roku. Zastanawiam się, czy zrobić aktualizację, czy zostawić mój motocykl tak, jak jest, ponieważ nie ma żadnych problemów. Gdybym teraz mógł dostać nowy wał napędowy za darmo, na pewno bym go do tego przywiózł.
Według jednego z moich lokalnych dealerów aktualizacja zmienia żółtą lampkę ostrzegawczą na czerwoną. Uważam, że miało to związek z ESA (zawieszeniem).
Powiedziałem im, żeby się tym nie przejmowali.
 
Jestem zdezorientowany co do możliwości zastosowania dla mojego '16 RT z przebiegiem 54 tys. mil. Czy możesz mi powiedzieć dokładnie, o co mam zapytać lokalnego dealera, aby sprawdził w systemie AIR, żebym mógł uzyskać ostateczną odpowiedź na to pytanie dotyczące wymiany wału?

Dzięki!
 
  • Like
Reactions: davidtn
Discussion starter · #55 · (Edited)
Nie rozumiem, jak to się odnosi do mojego '16 RT z przebiegiem 54 tys. mil. Czy możesz mi powiedzieć dokładnie, o co mam poprosić lokalnego dealera, aby sprawdził w systemie AIR, żebym mógł uzyskać ostateczną odpowiedź na to pytanie dotyczące wymiany wału?

Dzięki!
Przeczytaj bardzo uważnie, co znajduje się w załączniku zamieszczonym powyżej. (wskazówka - Twój VIN lub numer identyfikacyjny pojazdu)

Samochody, których to dotyczy, na podstawie numeru VIN, zostały oznaczone numerem kampanii INFO337390 w systemie AIR.

Poproś ich o wydrukowanie lub zrobienie zdjęcia wyników w systemie AIR do swojej dokumentacji.

Będziesz potrzebować autoryzowanego dealera BMW, aby przeprowadzić tę kontrolę w systemie AIR. (patrz post #49)

To tak proste, jak to tylko możliwe.

.
 
Zgadzam się, nie chcę, żeby mój motocykl był u dealera, chyba że odbieram go po raz pierwszy i chciałbym, żeby wał napędowy wytrzymał dłużej niż filtr powietrza, o którym wiem, że może wytrzymać ponad 36 tys.
Moje motocykle na wschodnim wybrzeżu miały dość czyste filtry, ale kiedy wróciłem w tym roku z 15-minutowej jazdy w burzy piaskowej w Nowym Meksyku, filtr wymagał wymiany. Prawdopodobnie jedyny raz, kiedy wymieniłem filtr i zauważyłem dużą różnicę w tym, jak działał mój motocykl.
 
Dostałem to dzisiaj po tym, jak mój lokalny dealer skontaktował się ze swoim przedstawicielem.. (Numer VIN NIE wykazywał kwalifikacji)...

Z tego, co wiem od BMW, wał nigdy nie został wymieniony. Możemy po prostu wymienić Twój w ramach gwarancji. Mam jeden tutaj. Mogę odebrać motocykl już jutro i możemy wymienić wał oraz wykonać aktualizację komputera. Moglibyśmy odebrać między 11:00-12:00.

Jupi! Spotkanie z kierowcą w mojej ogrzewanej przechowalni we wtorek rano! 😍 😃 🥰
 
Skontaktowałem się z lokalnym BMW Motorrad przed świętami Bożego Narodzenia i zapytałem jedną z pracownic, z którą regularnie rozmawiam, czy mogłaby to sprawdzić. Sprawdziła to za pomocą mojej rejestracji i były 2 - 1 dla wału kardana i drugi dla klipsów podnóżków. Więc zarezerwowałem ją na 25 stycznia, żeby to załatwić. Teraz muszę skontaktować się ponownie w sprawie możliwości skorzystania z zastępczego motocykla, podczas gdy ona tam jest 🙂. (Zapytałem również, czy dostanę o tym list, a ona powiedziała mi, że nie, ponieważ zapytałem w salonie🤷‍♀️ - nie kupiłem od dealera BMW, więc nie jestem pewien co do importu z Wielkiej Brytanii).
 
Discussion starter · #60 · (Edited)
"Zrobione w około godzinę"
Jako właściciel LT, to była jedna z najzabawniejszych rzeczy, jakie tu przeczytałem.
Jeśli cytujesz punkt, który zrobiłem... ta godzina to koszt robocizny, który BMW płaci dealerowi za instalację wału.

Jeśli masz wyszkolone małpy w swoim serwisie BMW, wymiana może zająć więcej niż godzinę, a dealer pokryje dodatkowe koszty robocizny.
 
41 - 60 of 171 Posts