R 1200 RT 2005.
EDIT: Problem rozwiązany.
Zasilanie pompy paliwa dostarczy 12V, gdy tylko spróbujesz uruchomić silnik.
Ponieważ zbiornik jest teraz zdjęty, nie mogę go uruchomić, ale przypuszczam, że będzie nadal dostarczać 12V do pompy paliwa tak długo, jak silnik będzie działał (ładowanie alternatora lub równoważny wskaźnik).
Mój kontroler pompy paliwa spalił się.
Teraz mam kontroler wyłączony i mierzę elektryczność na kablu, który wchodzi do kontrolera. Styk do kontrolera pompy paliwa ma trzy kable: jeden zielony, jeden brązowy i jeden niebieski/czerwony i żadna kombinacja nie daje mi 12V. Otrzymuję tylko 2,4V w jednym przypadku, być może jest to jakieś wyciekające napięcie, nie wiem.
Szukałem tutaj, aby dowiedzieć się, gdzie znajduje się bezpiecznik dla tego zasilania paliwem, w jednym miejscu napisano, że znajduje się po prawej stronie pod zbiornikiem paliwa, więc zdjąłem zbiornik paliwa, ale nadal nie mogę znaleźć żadnych skrzynek z bezpiecznikami.
Waham się między kupnem nowego kontrolera pompy paliwa za ponad 200 dolarów lub po prostu podłączeniem 12V bezpośrednio do pompy paliwa.
Miło byłoby go pominąć, ale potrzebuję 12V na kablu, niezależnie od tego, czy go pominę, czy włożę nową jednostkę, być może spalenie jednostki sterującej paliwem przepaliło bezpiecznik.
Każda pomoc w znalezieniu bezpieczników będzie mile widziana.
EDIT: Problem rozwiązany.
Zasilanie pompy paliwa dostarczy 12V, gdy tylko spróbujesz uruchomić silnik.
Ponieważ zbiornik jest teraz zdjęty, nie mogę go uruchomić, ale przypuszczam, że będzie nadal dostarczać 12V do pompy paliwa tak długo, jak silnik będzie działał (ładowanie alternatora lub równoważny wskaźnik).
Mój kontroler pompy paliwa spalił się.
Teraz mam kontroler wyłączony i mierzę elektryczność na kablu, który wchodzi do kontrolera. Styk do kontrolera pompy paliwa ma trzy kable: jeden zielony, jeden brązowy i jeden niebieski/czerwony i żadna kombinacja nie daje mi 12V. Otrzymuję tylko 2,4V w jednym przypadku, być może jest to jakieś wyciekające napięcie, nie wiem.
Szukałem tutaj, aby dowiedzieć się, gdzie znajduje się bezpiecznik dla tego zasilania paliwem, w jednym miejscu napisano, że znajduje się po prawej stronie pod zbiornikiem paliwa, więc zdjąłem zbiornik paliwa, ale nadal nie mogę znaleźć żadnych skrzynek z bezpiecznikami.
Waham się między kupnem nowego kontrolera pompy paliwa za ponad 200 dolarów lub po prostu podłączeniem 12V bezpośrednio do pompy paliwa.
Miło byłoby go pominąć, ale potrzebuję 12V na kablu, niezależnie od tego, czy go pominę, czy włożę nową jednostkę, być może spalenie jednostki sterującej paliwem przepaliło bezpiecznik.
Każda pomoc w znalezieniu bezpieczników będzie mile widziana.